Specialist in projectinrichting. Van ontwerp tot realisatie.

Specialist in projectinrichting. Van ontwerp tot realisatie.

Specialist in projectinrichting. Van ontwerp tot realisatie.

Onze visie op werkomgevingen.
Ons team van interieuradviseurs en ergonomie experts werken met grote enthousiasme aan ons grootste doel:
Het creëren van kantoorinrichtingen die het beste in uw medewerkers naar boven haalt. Een werkplek die functioneel en efficiënt is, motiveert en samenwerking stimuleert… Maar ook ruimte biedt voor ontspanning! Daarnaast vinden wij het belangrijk dat de producten lang meegaan en alle kantoormeubelen duurzaam worden geproduceerd.
Onze 3 pijlers om het welzijn van uw werknemers te verhogen:
- Een gezonde en functionele kantoorinrichting.
- Een motiverende kantoorinrichting.
- Een duurzame kantoorinrichting.

1.
Een ergonomische en functionele kantoorinrichting.
Een kantoor draait om mensen en het leveren van ergonomische (kantoor)inrichtingen om mensen gezond te houden heeft altijd prioriteit. Het voorkomt uitval, maar draagt ook bij aan het overal welzijn van de werknemer.
Ergonomie is om die reden altijd een uitgangspunt bij het ontwerpen van de werkomgeving en ons productadvies.
Dat gaat verder dan benoemen welke normen gelden voor een werkplek en aan welke eisen een productsamenstelling moet voldoen, want om goed ergonomisch advies te kunnen geven moet men begrijpen hoe het menselijk lichaam werkt. Daarnaast adviseren wij u hoe beweging in de rest van het kantoor kan worden gestimuleerd.
Maar een healthy office gaat verder dan beweging stimuleren. Door kantoren in te richten volgens principes van Biophilic Design spelen we in op de menselijke behoefte aan de natuur in de omgeving. Uit diverse studies is gebleken dat Biophilic Design stress vermindert, genezing versnelt, de cognitieve functies optimaliseert en de creativiteit verbetert. En als extra pluspunt: het verbetert het ook de uitstraling van de werkplek!


2.
Een motiverende kantoorinrichting.
De werkplek is in de basis functioneel en ergonomisch en helpt bij het efficient uitvoeren van de werkzaamheden. Maar iedereen is anders en heeft andere behoeften. Een goede kantoorinrichting biedt naast voldoende concentratie ook diversiteit aan werkplekken en ruimtes waar men kan prettig kan samenwerken en overleggen, maar ook ongestoord kan bellen.
Verschillende vergaderruimtes, zitjes voor informeel overleg of flexweken, verlichting, akoestiek, beplanting, roomdividers nemen wij integraal mee in het ontwerp en zijn tools om een prettige en motiverende werkplek voor iedereen te realiseren.
Ook de kantineinrichting vinden we een belangrijke plek op de werkplek.
Dat een kantoor inspireert kunnen we niet bewijzen, maar dat mensen blij worden van een mooie ontworpen werkomgeving we. Dit doen wij door een goede combinatie van indeling, product en kleurkeuze. En ook dat mensen die gelukkig zijn productiever zijn.
Design en uitstraling vinden we dan ook een tool om medewerkers zich goed te laten voelen!
3.
Een duurzame kantoorinrichting.
Een belangrijk aandachtspunt voor OOFF. is het leveren van duurzaam kantoormeubilair en zorgmeubilair.
OOFF. werkt graag met merken die milieu certiceringen hebben hierdoor duurzaam product met een lage CO2 footprint garanderen.
LANGE LEVENSDUUR
Onze definitie van een duurzaam kantoorinrichting, is een inrichting die lang meegaat. Wij streven naar een levensduur van 20 jaar. Een sterke inrichting is niet te trendgevoelig, maar is tijdloos en in de huidige tijd passen.
REPAREREN IN PLAATS VAN VERVANGEN
Het vervangen van producten is schadelijker voor het milieu dan het revitaliseren van producten. Onze producten zijn ten alle tijden te repareren.
RECYCLEBARE MATERIALEN
Naast zorgvuldig gebruik van grondstoffen, gebruik van milieuvriendelijke materialen en moderne productiemethodes, is ons assortiment kantoormeubilair recyclebaar of zelfs (grotendeels) gemaakt van geryclede producten.
MINIMAAL VERPAKKINGSMATERIAAL
90% van ons meubilair wordt verpakkingsvrij getransporteerd en geleverd, niet alleen door ons, ook door onze fabrikanten.
EUROPEES FABRICAAT
Door samen te werken met in de EU gevestigde fabrikanten met een geoptimaliseerd fabricageproces wordt de CO2-uitstoot geminimaliseerd.

Projectinrichting
Van ontwerp tot realisatie.
Bij OOFF. helpen we u graag uw wensen te vertalen naar een kantoor die naast mooi vormgegeven, vooral ook functioneel en ergonomisch is. En door onze ervaring als kantoorinrichter weten wij wat u waar nodig heeft en in welke uitvoering.
Met alleen een plattegrond of een compleet uitgewerkt ontwerp helpen wij uw wensen te vertalen naar de juiste indeling, product en materiaalkeuze die past bij de gewenste uitstraling, levertijd en budget.
OOFF. maakt werk van uw werkplek!
Van het begin tot de oplevering begeleiden we uw project betrokken, professioneel en met de hoogste service. En als we onze klanten mogen geloven is dit geen valse belofte… Bijna 450 klanten reviewen ons op Trustpilot als uitstekend met een 4.8.
U bent van harte welkom in onze 1000 m2 showroom!
Wij zijn elke werkdag geopend van 08:00-17:00.
Gelijk even langsrijden?