
30+ jaar uw partner in receptie inrichtingen.
Advies, ontwerp en realisatie
In onze design studio komt de receptie inrichting van uw bedrijf met een 2D en 3D tekening tot leven.
1000 m2 showroom met veel wachtkamermeubilair
Kom langs voor een heerlijk kopje koffie en laat u inspireren!
Gerenommeerde merken
Netwerk van leveranciers van de grootste merken. Hufterproof maar comfortabel meubilair met hoogwaardige afwerking.
Een receptie inrichting voor een prettig ontvangst.
Een goed ingerichte receptie inrichting is uitnodigend, verwelkomt, bied ruimte voor een kopje koffie, vermaakt en biedt comfort. Een receptie inrichting bij OOFF. bestaat daarom meestal uit een aantal elementen.
- Receptiebalie. Een receptiebalie geeft een duidelijke indicatie waar men zich moet melden en biedt ruimte voor persoonlijk contact tussen de organisatie en de bezoeker. Misschien moet de bezoeker nog even wachten of gebruik maken van de garderobe?
- Wachtruimte of zitje. Vervolgens biedt een zitje of een wachtkamer ruimte om even te wachten. Vaak passen we ook een kleine pantry toe aan de wachtruimte om een drankje te serveren aan te bezoeker.
- Garderobe. Heel fijn om als bezoeker je jas even op te kunnen hangen en/of belangrijke spullen in een locker op te kunnen bergen.

- Presentatie. Een tv-scherm aan de wand met een bedrijfspresentatie, mooie fotos van de organisatie of de omgeving van de locatie zijn manieren om iets meer te vertellen.
- Aankleding. Verlichting, accessoires, kunst en een mooi vloerkleed zijn voorbeelden van aankleding om de ontvangstruimte sfeervoller te maken.
Een nieuwe receptie inrichting voor uw bedrijf in 5 stappen.
1.Inventarisatie & advies

Een nieuwe receptie inrichting of ontvangst inrichting start met een eerste kennismaking. Dit kan bij ons in de showroom of bij u in de praktijk. Op basis van uw wensen en eisen volgt ons advies op routing, functionaliteit, akoestiek, licht etc. Een plattegrond ( bestaand of van een architect) is altijd handig, maar wij meten de ruimte eventueel ook in.
2. Concept ontwerp en begroting.

Een zorginrichting of praktijkinrichting die werkt begint met een goed plan. Op basis van uw plattegrond onderzoeken we wat de mogelijkheden zijn van de ruimte(s). Wij bespreken de indelingsopties met u en met uw feedback komen we op een ideale indeling uit. Dit werken we uit in een concept offerte. Deze integrale manier van werken zorgt dat we snel een werkbaar en haalbaar plan hebben.
3. Definitief ontwerp + offerte

In onze showroom kunt u het aangeboden receptiemeubilair en wachtkamermeubilair uitproberen. Samen met u zoeken we naar de juiste balans in budget, uitstraling en sfeer. Wanneer alles definitief is werken we alles uit in een definitieve offerte en realistische 3D tekeningen, zodat u een goed beeld krijgt van uw nieuwe receptieinrichting.
4. Materialisatie en kleur

Wanneer de indeling, de producten en uitstraling definitief is zoeken we met u de best passende materialen uit binnen het budget. In onze design studio hebben wij stoffen, vloerafwerkingen, verfstalen van tientallen leveranciers zodat we 1 compleet geheel kunnen maken. De stofferingen die we gebruiken voor de zorg zijn klinisch reinigbaar en de materialen hufterproof, waardoor uw investering een duurzame is.
5. Levering en montage door OOFF.

Wanneer u overgaat tot bestelling zorgen wij voor een heldere planning en goede tussentijdse communicatie. Het plaatsen is minimaal net zo belangrijk als het voorwerk. Onze eigen monteurs hebben jarenlang ervaring met onze producten.
Maar ook service is een belangrijk bij een kantoorinrichting. Gaat er iets kapot, ook na de garantie is verlopen kunt u op ons rekenen.
Ook vrijbijvend advies voor uw nieuwe praktijkinrichting?
Ons assortiment receptiemeubilair.
Bij een mooie receptie inrichting hoort natuurlijk mooi receptiemeubilair. Wij leveren meubilair voor de ontvangstruimte in veel materialen, kleuren en prijsklassen.
In onze 1000 m2 showroom vind u een ruime collectie receptiemeubilair zoals receptiebalies, baliestoelen, systeemkasten, garderobe inrichting en wachtkamermeubilair. U bent van harte welkom!

OOFF. helpt u graag bij uw receptie inrichting!
Van het begin tot de oplevering begeleiden we uw project betrokken, professioneel en met de hoogste service. En als we onze klanten mogen geloven is dit geen valse belofte… Bijna 450 klanten reviewen ons op Trustpilot als uitstekend met een 4.8.
Veelgestelde vragen
Heel simpel, wij werken als volgt:
- Stuur een schets van de ruimte door
- Wij nemen contact met u op om de eisen en wensen te bespreken:
- Vorm van de balie
- Hoeveel zitplekken
- Wel of geen hoogteverstelling
- Zitjes benodigd?
- Verlichting wel of niet nodig
- Moeten we vloer en wandafwerking meenemen?
- Wij sturen u meerdere optie voor de inrichting
- U geeft feedback
- Wij verwerken de feedback tot voorlopig ontwerp en sturen de offerte
- Aan de hand van de opvolgende feedback kunnen wij modellijnen aanpassen tot het ook matched met het budget.
Zeker, wij kunnen uw ruimte intekenen en komen uiteindelijk met een 2D en 3D tekening.
Nee, wij rekenen geen kosten voor ons tekenwerk. Wij doen het zelfs graag omdat het namelijk miscommunicaties voorkomt. Onze klanten weten dan exact wat ze krijgen.
Zeker, als de ruimte al is ingetekende, is het plaatsen van een andere optie heel weinig moeite. Wij maken vaak 3 opties, zodat je makkelijker een keuze kan maken.
Zeker, geen probleem. Wij komen graag langs en meten de ruimte voor u in. Dit doen wij kosteloos.
Op een receptie inrichting moet je al wel snel rekening houden met levertijd. Balie systemen hebben een levertijd van ongeveer 6 weken. Gestoffeerde meubels hebben een gemiddelde levertijd van 6-8 weken.
Toch hebben wij ook balie systemen die we uit voorraad kunnen leveren, evenals de aankleding. Maar hier zijn de keuze mogelijkheden wel een stuk beperkter. Wij adviseren altijd om een aantal weken te wachten, dan heb je een systeem wat 100% voldoet aan de wensen.
Ja, sterker nog, dat is onze kracht. Wij werken met systeemmeubilair (catalogus artikelen), en passen hier vaak kleine maatwerk aanpassingen op. Dus het lijkt interieurbouw, maar is het niet. Vaak wel een stuk voordeliger dan interieurbouw.
Interieurbouw is mooi, de keuze en vrijheid van vormgeven is natuurlijk ongekend. Wij passen interieurbouw toe wanneer we er niet uitkomen met de standaard decoren van onze fabrikanten. Het is een mooie keuze, maar het zal niet ons eerste advies zijn.
Systeemmeubilair is vaak helemaal doordacht, er zit hoogteverstelling in (slinger of elektrisch), er zitten veiligheid systemen ingebouwd, die voorkomen dat bureauartikelen worden platgedrukt bij een hoogteverstelling, LED en kabelafwerking zit helemaal ingebouwd en kasten en andere productgroepen kunnen naadloos worden toegepast.
Ons advies is dan ook om te kijken wat er binnen systeemmeubilair mogelijk is, en bij nood uit te wijken naar interieurbouw. Of alleen interieurbouw toe te passen als aankleding.
Ja, onze monteurs kunnen alles inhuizen en monteren. Tegen vaste tarieven voeren wij ook uw oude materiaal af.
Liever zelf monteren? Ook dat kan en ontvang extra korting op de offerte.
Uw vraag niet beantwoord?
Ons team productspecialisten, ergonomie experts en interieurontwerpers helpen u graag verder bij vragen over ons assortiment of advies bij uw vergaderruimte inrichting.
U bent van harte welkom in onze 1000 m2 showroom!
Wij zijn elke werkdag geopend van 08:00-17:00.
Gelijk even langsrijden?