Opdrachtgever   |   WRH B.V.

Locatie  |   Rotterdam

Service   |   Vloer kantoor, wanden, interieurbouw en meubilair.

Ruimtes |   Kantoor, boardroom, directiekamer en kantine en keuken

Periode   |   2022


Een onwijs leuke uitdaging: In 2 maanden doorlooptijd een project ontwerpen, materialiseren én opleveren met als uitgangspunt: Een modern ‘Gordon Gekko’ office…

Project WRH

WRH wilde graag een kantoor die paste in de stijl van historische pand waar het in gehuisvest is: Uniek, historisch en modern. Deze uitstraling moest doorgevoerd worden in alle ruimtes van het pand, van de werkplekken tot de kantine.

Het pand hebben we opgedeeld in verschillende ruimtes, zodat de juiste afdelingen ontstonden en we een keuken met kantine konden realiseren. Het vloerenplan bestaat uit 4 vloersystemen, een terrazzo tegel in de kantine, warmbruin hout in de looppaden, tapijttegels onder de werkplekken. En in de directie ruimte is gekozen voor zeer mooi hoogpolig tapijt met een vleug van JAB.De interieurbouw bestaat uit een complete keuken, koffie pantry, game room, en wat kleine wand elementen om het spannend te maken.Het keukenblad is voorzien van een ARPA keukenblad. De koffie pantry is deels beige gecombineerd met marmer. De kaders in de ontwerpen geven wat extra body.

luxe vergaderruimte 1

Plattegrond

WRH Fitout 1 scaled
WRH Fitout 2 scaled

Gekozen meubilair door WRH

Voor dit project hebben we een mooie mix gemaakt van degelijke Crew Bench werkplekken met Giroflex 64 bureaustoelen en voor de eye-catchers mooi Muuto Oslo barkrukken, met Pully bartafels van Cascando. De directie heeft mooie Crew docking werkplekken, met een Select kastenwand. De gameroom comfortabele banken van de serie “DON”, en we hebben leuke Chesterfield fauteuils geplaatst voor kort overleg.

De kantine bestaat uit Pedrali Babila stoelen en Toa tafel, gecombineerd met Muuto Folded Armchairs en Quadra banken en een Hendrix fauteuil.

Samenwerken?

Praktijkinrichting groen

Wij zijn trots op het resultaat van WRH. De inrichting voelt als een verlengstuk van de rest van het pand en met name de receptie. De snelheid waarin wij dit hebben gerealiseerd is bijzonder kort, de planning was krap, maar alles is binnen de tijdlijnen opgeleverd.

Bent u overtuigd en mogen wij ook voor uw kantoor aan de slag? Neem contact met ons op, laat uw contactgegevens achter en wij zorgen voor snel en goed resultaat.

Neem contact met ons op.

    OOFF B.V.
    Toermalijnring 1600
    3316 LC Dordrecht

    T: 078 – 617 65 30
    Einfo@ooff.nl
    W: www.ooff.nl

    Logo ooff footer
    Logo ooff footer

    OOFF B.V.
    Toermalijnring 1600
    3316 LC Dordrecht

    T: 078 – 617 65 30
    Einfo@ooff.nl
    W: www.ooff.nl

    Praktijkinrichting groen