Logo OOFF. 300 x 300px

30+ jaar uw partner in kantoorinrichting.

Advies, ontwerp en realisatie

1000 m2 showroom

Gerenommeerde merken & eigen huislijn

In 5 stappen een kantoorinrichting die werkt.


01.

Inventarisatie & advies

Een nieuwe kantoorinrichting start met een eerste kennismaking. Dit kan bij ons in de showroom in Dordrecht of bij u op kantoor. Graag horen wij eerst uw wensen en eisen. Op basis daarvan volgt ons advies op ergonomie, functionaliteit, akoestiek, licht etc. Een plattegrond ( bestaand of van een architect) is altijd handig, maar wij meten de ruimte eventueel ook in.


Werkoverleg

02.

Persoon die een kantoorinrichting tekent op de computer.

Concept ontwerp + begroting

Een kantoorinrichting die werkt begint met een goed plan. Op basis van uw plattegrond onderzoeken we wat de mogelijkheden zijn van de ruimte(s). Wij bespreken de indelingsopties met u en met uw feedback komen we op een ideale indeling uit. Dit werken we uit in een concept offerte. Deze integrale manier van werken zorgt dat we snel een werkbaar en haalbaar plan hebben.


03.

Definitief ontwerp + offerte

In onze showroom kunt u het aangeboden kantoormeubilair uitproberen. Samen met u zoeken we naar de juiste balans in budget, uitstraling en sfeer. Wanneer alles definitief is werken we alles uit in een definitieve offerte en realistische 3D tekeningen, zodat u een goed beeld krijgt van uw nieuwe kantoorinrichting.


04.

Moadboard van een kantoorinrichting

Materialisatie en kleur

Wanneer de indeling, de producten en uitstraling definitief is zoeken we met u in onze design studio de best passende materialen uit binnen het budget. In onze materiaal bibliotheek hebben wij stoffen, vloerafwerkingen, verfstalen van tientallen leveranciers zodat we 1 compleet geheel kunnen maken.


05.

Planning, montage en service

Wanneer u overgaat tot bestelling zorgen wij voor een heldere planning en goede tussentijdse communicatie. Het plaatsen is minimaal net zo belangrijk als het voorwerk. Onze monteurs hebben jarenlang ervaring met onze producten. Zij monteren het kantoormeubilair en de werkplekken worden ergonomisch ingesteld.

Maar ook service is een belangrijk bij een kantoorinrichting. Gaat er iets kapot, ook na de garantie is verlopen kunt u op ons rekenen.

Kantoormeubel monteur die een werkplek in elkaar schroeft.

Snel een kantoorinrichting nodig?

Contact
Biophilic kantoorinrichting geleverd oor OOFF.
Vergadertafel met huiselijke vergaderstoelen
zitje kantoor interieur scaled uai
ipco kantoor scaled uai

“ Door onze ervaring weten wij hoe uw nieuwe kantoor écht kan werken. En met de gerenommeerde merken die we leveren kunnen we garanderen dat u een duurzame investering doet. ”

Figuur ovaal warmgrijs

Ramin Blazer. Eigenaar

Ramin Blazer

Kantoormeubilair: De tool om uw kantoorinrichting te laten werken.

Zonder kantoormeubilair geen functionerend kantoor.

OOFF. levert kantoormeubilair in ieder segment. Of u nu op zoekt bent naar een hoekbureau, een roldeurkast of een akoestische bank… Wij hebben ruim 50 zorgvuldig geselecteerde fabrikanten in ons assortiment, waarmee we altijd een passende oplossing kunnen bieden.

Met de vele mogelijkheden in afwerkingen, decors en stofferingen zorgen we dat het kantoormeubilair aansluit bij de huisstijl van uw bedrijf.

U bent van harte welkom in onze 1000 m2 showroom waar een groot deel van ons assortiment kantoormeubilair gepresenteerd is waar u alles kunt uitproberen en vergelijken.

bekijk ons kantoormeubilair
2 duo dench bureau in een modere setting, met grasland op de achtergrond

Onze workplace bestsellers

Wij zien kantoormeubilair als een tool om uw inrichting echt te laten werken… Met ons ruime assortiment kunnen we altijd een perfect passende oplossing voor uw kantoorinrichting. Advies nodig welk product het beste waar past en in welke uitvoering? Neem contact met ons op!

OOFF. maakt werk van uw werkplek!

Van het begin tot de oplevering begeleiden we uw project betrokken, professioneel en met de hoogste service. En als we onze klanten mogen geloven is dit geen valse belofte… Bijna 450 klanten reviewen ons op Trustpilot als uitstekend met een 4.8.

De perfecte kantoorinrichting.

Een kantoor draait om mensen en het leveren van ergonomische (kantoor)inrichtingen om mensen gezond te houden is dan ook essentieel. Het voorkomt uitval, maar draagt ook bij aan het overal welzijn van de werknemer.

Ergonomie is om die reden altijd een uitgangspunt bij het ontwerpen van de werkomgeving en ons productadvies. Maar ook personeel gelukkig houden en gemotiveerd houden is een essentieel bij het inrichten van de werkomgevingen die wij realiseren. Meer weten over onze visie op kantoorinrichting?

Visie kantoorinrichting

Uw vraag niet beantwoord?

Ons team projectmanagers helpt u graag verder bij vragen over ons assortiment of een mogelijke samenwerking .

    U bent van harte welkom in onze 1000 m2 showroom!

    Wij zijn elke werkdag geopend van 08:00-17:00.

    Gelijk even langsrijden?

    Neem contact op

    OOFF B.V.
    Toermalijnring 1600
    3316 LC Dordrecht

    T: 078 – 617 65 30
    Einfo@ooff.nl
    W: www.ooff.nl

    Logo light