Bij een projectinrichting nemen wij een compleet interieur project op ons. U heeft kantoorruimte en lijst met eisen en wij gaan daarmee aan de slag. Ons team gaat ontwerpen en begroten tot we een compleet interieur pakket hebben samengesteld. Dit omvat de indeling van de wanden, vloeren, wandkleuren en afwerkingen, maar ook plafonds en zelfs installaties zoals HVAC (verwarming, ventilatie en airconditioning) en E-installaties en verlichting.
Na de planning, sturen wij de onderaannemers aan en begeleiden de complete verbouwing. Deze vorm van ontwikkelen wordt dan ook wel "Design & Build" genoemd.
3 voordelen van een projectinrichting bij OOFF.
01.
Ontwerp en materialisatie
Eén partij die verantwoordelijk is voor het complete ontwerp en materialiseren, van vloeren, tot wandafwerking, raambekleding interieurbouw en kantoormeubilair. Ons team van ontwerpers en productspecialisten zijn zeer goed in staat om creativiteit en functionaliteit te combineren. Al meer dan 30 jaar zijn kantoren onze dagelijkse bezigheid. Wij weten exact wat werkt in een kantoor en wat niet.

02.

Grip op kosten & haalbaarheid
Wij zijn verantwoordelijk voor de elke fase van het project; ontwerp, begroten, plannen en uitvoering. Dit betekend minder schakels, minder partijen, minder overleg, minder complexiteit, wat resulteert in minder kosten. Op kantoor worden vierkante meters snel gemaakt en lopen kosten snel op. Een ander type vloersysteem, wandsysteem of ander type kantoormeubilair kan direct grote gevolgen hebben voor de totale begroting. Omdat wij parallel begroten kunnen wij makkelijk schakelen tussen afwerking en grip houden op het totale concept en de kosten. Installaties en systemen nemen wij integraal mee, zo ontstaan er geen onvoorziene posten en vergroten we de haalbaarheid. Het complete kostenplaatje wordt vooraf in kaart gebracht, geen gedoe achteraf of tijdens het project.
03.
Planning & Uitvoering
De complete aanneming nemen wij uit handen. Van sloop tot oplevering. Werken met ooff voelt alsof alles vanzelf gaat. Onze klanten waarderen onze manier van werken enorm. Voorafgaand aan het project leveren we een GANTT planning, met elk detail benoemd en is de complete doorlooptijd van het project zichtbaar. Alles akkoord? Dan zetten wij de mensen aan het werk, en zorgen dat alles volgens planning blijft lopen.

Kantoorontwerpen die spreken.
ooff is dé leverancier voor kantoormeubilair en zorgmeubilair. Ook hebben wij alle expertise in huis voor complete projectinrichtingen. Door ons brede merken portfolio zijn wij bijzonder flexibel.
Kleuren en materialen voor vloer en wandafwerking.
Voor een projectinrichting zijn kleuren en materialen de basis en in onze showroom hebben wij alleen al bijna 10.000 kleuren, stoffen en afwerkingen voor het kantoormeubilair. Maar voor een projectinrichting hebben we te maken met vloeren, deuren, wanden, plafonds en veel meer. In onze design studio hebben wij dan ook alle kleurboeken/ stalen, van de meest gebruikte merken voor vloeren en vloersystemen, zoals PVC, tapijtegels, gietvloeren en zelfs massief parket en keramische tegels.
Maar ook behang, latex kleuren, lakkleuren en folie om te wrappen hebben wij standaard op te plank liggen. Voor de laatste details zoals raambekleding, werken wij met ateliers om de juiste stofkleuren te zoeken, die halen wij dan gewoon in huis.
Wist u dat wij ook alles in huis hebben voor de afbouw?
Systeemwanden Metal-Stud wanden Deuren Plafondsystemen


Projectinrichting is anders dan kantoorinrichting
Er is een verschil tussen projectinrichting en kantoorinrichting. Waarbij het bij projectinrichting om het complete concept gaat en de uitvoering, draait het bij kantoorinrichting alleen om de indeling van de kantoren en de aankleding. Kantoortekeningen, indelingstekeningen en vloerplannen maken maken doen wij elke dag en zelfs helemaal gratis. Wilt u een nieuwe kantoorinrichting?

30+ jaar uw partner in projectinrichting.
Advies, ontwerp en realisatie
1000 m2 showroom
Gerenommeerde merken & eigen huislijn
“ Door onze ervaring weten wij hoe uw nieuwe kantoor écht kan werken. En met de gerenommeerde merken die we leveren kunnen we garanderen dat u een duurzame investering doet. ”

Ramin Blazer. Projectmanager

Kantoormeubilair: De tool om uw kantoorinrichting te laten werken.
Zonder kantoormeubilair geen functionerend kantoor.
ooff levert kantoormeubilair in ieder segment. Of u nu op zoekt bent naar een hoekbureau, een roldeurkast of een akoestische bank… Wij hebben ruim 50 zorgvuldig geselecteerde fabrikanten in ons assortiment, waarmee we altijd een passende oplossing kunnen bieden.
Met de vele mogelijkheden in afwerkingen, decors en stofferingen zorgen we dat het kantoormeubilair aansluit bij de huisstijl van uw bedrijf.
U bent van harte welkom in onze 1000 m2 showroom waar een groot deel van ons assortiment kantoormeubilair gepresenteerd is waar u alles kunt uitproberen en vergelijken.

ooff maakt werk van uw werkplek!
Van het begin tot de oplevering begeleiden we uw project betrokken, professioneel en met de hoogste service. En als we onze klanten mogen geloven is dit geen valse belofte… Bijna 450 klanten reviewen ons op Trustpilot als uitstekend met een 4.8.
De perfecte projectinrichting.
Een kantoor draait om mensen en het leveren van ergonomische (kantoor)inrichtingen om mensen gezond te houden is dan ook essentieel. Het voorkomt uitval, maar draagt ook bij aan het overal welzijn van de werknemer.
Ergonomie is om die reden altijd een uitgangspunt bij het ontwerpen van de werkomgeving en ons productadvies. Maar ook personeel gelukkig houden en gemotiveerd houden is een essentieel bij het inrichten van de werkomgevingen die wij realiseren. Meer weten over onze visie op kantoorinrichting?

Veelgestelde vragen
Zowel op indelingsadvies, interieurontwerp ( uitstraling en materialen) en productkeuze kunnen wij u helpen. Dit kan alleen voor de meubels, maar ook voor de wand en vloerafwerking.
Zeker! Als u op zoekt bent naar wachtkamer banken of wachtkamerstoelen en/of een leestafel maken wij graag een indelingstekening voor u, vaak ook meerdere opties. Daarnaast kunnen we u adviseren in materialen en kleuren. Veel van de stoffen en materialen die we bij zorginrichtingen toepassen zijn hufterproof, klinisch reinigbaar en schimmelwerend.
Ja, ooff levert kantoormeubilair door heel Nederland en België. We bieden ook een montageservice aan waarbij ons team de meubels voor u op locatie installeert, zodat alles direct klaar is voor gebruik.
De levertijd varieert per artikel. Toch is het voor wachtkamer inrichtingen waarschijnlijk dat je te maken krijgt met levertijd. Er zijn voor productvarianten beschikbaar en die worden meestal op bestelling geproduceerd. Uw voordeel, is dat u hele goede kwaliteit krijgt en perfect passend in het interieur. De gemiddelde levertijd is 6-8 weken voor producten met kunststof en metaal. Gestoffeerde producten zoals banken en fauteuils hebben een gemiddelde levertijd van 8-10 weken.
Snel een wachtkamer inrichting realiseren kan uiteraard ook met onze voorraad producten. Gebruik hiervoor de juiste productfilter of bel met onze product specialisten.
Zeker! U bent van harte welkom in onze showroom in Dordrecht. Hier kunt u een groot deel van ons assortiment zorgmeubilair zoals wachtkamermeubilair, spreekkamermeubilair en kantoormeubilair voor de backoffice en frontoffice bekijken en uitproberen. U krijgt dan ook direct advies van onze productspecialisten. Dit helpt om een beter beeld te krijgen van de kwaliteit, het comfort uit te proberen en de juiste materialen te kiezen in onze design studio.
Functionaliteit is altijd leidend bij ons advies voor praktijk en zorginrichtingen. Zo moeten er voldoende zitmogelijkheden zijn voor verschillende mensen. Bent u medisch specialist dan vraagt het meubilair soms nog aanvullend eisen. Daarnaast helpen we u een uitnodigende en comfortabele praktijkinrichting te realiseren.
Uw vraag niet beantwoord?
Ons team productspecialisten, ergonomie experts en interieurontwerpers helpen u graag verder bij vragen over ons assortiment of een mogelijke samenwerking .











