Opdrachtgever   |  HealthLink Europe B.V.

Locatie  |  ‘s Hertogenbosch

Service   |   Ontwerp kale etages en realisatie

Ruimtes |   Kantoortuinen, vergaderruimtes, panty en zitjes.

Periode   |   2021


Healthlink is een internationale speler op het gebied van zorg gerelateerde logistiek en tevens onderdeel van Base Logistics, een vaste oude klant van ons.Voor het kantoor in 's Hertogenbosch hebben wij opdracht gekregen om twee etage volledig nieuw in te delen en in te richten, voor de huisvesting van 130 medewerkers en board office.

Project Healthlink Europe

Als dochterbedrijf van Base Group, waar we al diverse kantoren voor hebben mogen inrichten, was de wens dat ook voor het kantoor van HealthLink dezelfde uitstraling werd gehandhaaft.

Twee etages waren bedoelt voor de huisvesting van de flexwerkplekken, één vleugel zou bestemd worden voor de board office met een eigen pantry, ruimte om te vergaderen en kort overleg.

Plattegrond tweede en derde verdieping

plattegrond kantoortuin 1

We hadden alle vrijheid om de etages nieuw in te delen. De board office vleugel is erg mooi gelukt, er zitten verborgen hoekjes wat het ontwerp spannend maakt en tevens ook functioneel. De pantry geeft zo plek voor kort overleg en er ontstaan kleinere kantoren voor de board.

Voor de kantoortuin was de wens vooral veel werkplekken te creëren. Het zijn flexwerkplekken waarbij iedereen, zoals de gehele Base Group, lockers met mandjes voor persoonlijke spullen heeft. De twee pantry’s zijn net groot genoeg voor koffie momenten en informeel bezoek. Lunchen gebeurd op de begane grond, gefaciliteerd door de gebouweigenaar.

De interieurbouw maakt het ontwerp interessant en geeft ook wat verborgenheid tussen de werkplekken. Tevens dient het om akoestische onderbrekingen maken.

Gekozen meubilair door Healthlink Europe.

Een eis vanuit de opdrachtgever was verbinding met het moederbedrijf, Base Group. Wij leveren al decennia aan de groep, dus de productkeuze was eenvoudig in te vullen voor de werkplekken. In 2008 is de slimme keuze gemaakt om te werken met Crew benches. Dit oerdegelijke systeem is ongewijzigd gebleven en is niet kapot te krijgen. De kleuren zijn sober en tijdloos, ideaal voor een groeiende onderneming. De bureaustoelen zijn van Insterstuhl, model Goal. Ook hiervoor geldt, een oerdegelijk product dat altijd na leverbaar is. Monitorarmen van van D960 serie, hiermee zijn de werkplekken helemaal compleet.

Door het ontwerp zijn meerdere slimme productkeuzes gemaakt waardoor elementen in het ontwerp terugkomen, maar net in een andere vorm.

Samenwerken?

Praktijkinrichting groen

Wij zijn trots op het resultaat van Healthlink. Het is een sobere en tijdloze inrichting wat perfect samengaat met het snel groeiende moederbedrijf Base Group. Met 400 medewerkers is tijdloosheid, hufterproof en degelijkheid gewenst. De inrichting als totaal is mooi gelukt, de verschillende wandkleuren in combinatie met de vloeren en materialen maken het één mooi geheel.
Bent u overtuigd en mogen wij ook voor u aan de slag? Neem contact met ons op, laat uw contactgegevens achter en wij zorgen voor snel en goed resultaat.

Neem contact met ons op.

    OOFF B.V.
    Toermalijnring 1600
    3316 LC Dordrecht

    T: 078 – 617 65 30
    Einfo@ooff.nl
    W: www.ooff.nl

    Logo ooff footer
    Logo ooff footer

    OOFF B.V.
    Toermalijnring 1600
    3316 LC Dordrecht

    T: 078 – 617 65 30
    Einfo@ooff.nl
    W: www.ooff.nl

    Praktijkinrichting groen