Opdrachtgever   |  HealthLink Europe B.V.

Locatie  |  ‘s Hertogenbosch

Service   |   Productadvies en leveren meubilair. Standaard en maatwerk, interieurbouw en akoestiek.

Ruimtes |   Kantoortuinen, vergaderruimtes, panty en zitjes.

Periode   |   2021


De headquarter van de wereldleider inkoop, verwerking en distributie van natuurdarmen, vleesproducten en farmaceutische producten benaderde ons na een eerdere samenwerking. Hun pand langs de A20 werd in 2020 grondig gerenoveerd en nodigde ons uit voor het leveren van kantoormeubilair en maatwerk oplossingen.   

Project VAN HESSEN HQ

Als dochterbedrijf van BaseLogistics, waar we al diverse kantoren voor hebben mogen inrichten, was de wens dat ook voor het kantoor van HealthLink dezelfde uitstraling werd gehandhaaft.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

De combinatie van standaard meubilair in combinatie met standaard meubilair in speciale uitvoeringen maakt het kantoor betaalbaar op maat.

Plattegrond tweede en derde verdieping

plattegrond kantoortuin 1

Allereerst de werkplekken. De kantoortuin hebben we zo ingedeeld dat zoveel mogelijk werkplekken haaks en dichtbij het raamstaan.

De werkplekken zijn allemaal elektrische zit-sta werkplekken model Crew van Palmberg. Door de houten wangen met houtdecor geven de werkplekken extra warmte aan de inrichting. De bureaustoelen zijn Giroflex 64, omdat ook ergonomie een belangrijk uitgangspunt was bij de inrichting. Maar de meeste niet nieuw, maar voorzien van nieuwe bekleding. De stoelen van Giroflex staat bekend om hun hoogwaardige kwaliteit en vernieuwen was simpelweg niet nodig. Met de nieuwe stoffering en revitalisatie van het mechaniek kunnen de stoelen weer even mee.

De benches zijn gecombineerd met efficiënte opbergmogelijkheden zoals vaste ladeblokken en kasten met daarop plantenbakken. Om contact tussen de werknemers mogelijk te houden zijn afscheidingen tussen de werkplekken niet te hoog en de beplanting laag.

Langs de wanden staan sfeervolle Flexwalls open kasten.

Gekozen meubilair door HealthLink

Met een mix van projectmeubilair zoals de Crew zit-sta werkplekken en de Nomar vergadertafel, Orga Plus planten en maatwerk interieurbouw in neutrale uitvoeringen in combinatie met de kleurrijke soft seating en vloercirkels is een unieke uitstraling gerealiseerd.

Samenwerken?

Wij zijn trots op het resultaat van het Tsubaki design & build project en geloven dat wij ook voor uw organisatie een  werkomgeving kunnen creëren. Of u nu een compleet nieuw kantoor wilt inrichten of uw huidige ruimte wilt transformeren, wij staan klaar om u te ondersteunen met ons uitgebreide assortiment en deskundige projectinrichting. Neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden die wij voor u kunnen bieden. Laten we samen werken aan een kantoor dat niet alleen functioneel is, maar ook een bron van inspiratie voor uw team!

thumb Ramin

Uw vraag niet beantwoord?

Ons team projectmanagers helpt u graag verder bij vragen over ons assortiment of een mogelijke samenwerking .

    OOFF B.V.
    Toermalijnring 1600
    3316 LC Dordrecht

    T: 078 – 617 65 30
    Einfo@ooff.nl
    W: www.ooff.nl

    Logo light